دانستنی های مکس فون

مشکلات بعد از تعویض تاچ ال سی دی گوشی

مشکلات بعد از تعویض تاچ ال سی دی گوشی

چنانچه ال سی دی فعلی موبایل تان شکسته و از مشکلات بعد از تعویض ال سی دی گوشی اطلاعی ندارید، ما در ادامه نکاتی کاربردی و مهم در مورد این موضوع مطرح می کنیم که کمک تان می کنند این مشکلات را برطرف کنید.

بعد از اینکه صفحه نمایش گوشی خود را عوض کردید، ممکن است مشکلات مختلفی گریبان گیر شما شوند. اما این مشکلات چه هستند و چه راه حل هایی دارند؟ برای پاسخ به این سوال نیاز است که تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید. ما در این مطلب در مورد مشکلات بعد از تعویض تاچ ال سی دی گوشی به صورت کامل صحبت کرده ایم.

 

مشکلات بعد از تعویض ال سی دی گوشی چیست؟

بعد از تعویض ال سی دی تلفن همراه تان، انتظار دارید که درست مثل روز اول از آن استفاده کنید اما با مشکلاتی مانند سیاه شدن صفحه نمایش، هنگ کردن تاچ موبایل و … رو به رو می شوید. در اینجا این سوال که چرا این مشکلات به وجود آمد در ذهن تان شکل می گیرد. در ادامه ما نسبت به توضیح هر یک از مشکلات بعد از تعویض تاچ ال سی دی گوشی می پردازیم و دلیل مشکلاتی که گریبانگیر ال سی دی فعلی گوشی شما شده اند را شرح می دهیم.

تعویض تاچ ال سی دی موبایل

تعویض تاچ ال سی دی موبایل

پیکسل سوختگی

از جمله دلایلی که موجب سیاه شدن صفحه نمایش یا به اصطلاح پیکسل سوختگی می شوند، می توان به ضربه یا فشار اشاره کرد. در مواردی ورود آب و الکل به دستگاه نیز می تواند موجب بروز این مشکل شود. چنانچه بعد از تعویض ال سی دی گوشی مشکلاتی برای تان رخ داده، این یعنی یا خودتان منجر به ضربه دیدن یا نفوذ آب به گوشی شده اید و یا تعمیرکار به اشتباه در هنگام تعمیر موجب آسیب دیدن ال سی دی شده است. معمولا به خاطر بستن پیچ اشتباه یا ریختن چسب اضافه این مشکل از سوی تعمیرکار برای ال سی دی های موبایل به وجود می آید.

برای اینکه این موضوع را پیگیری کنید، نیاز دارید تا به سراغ کارشناسان اتحادیه بروید. چنانچه گوشی را نزد تعمیرگاه های معتبر برده باشید تا حد زیادی می توانید از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری کنید.

کار نکردن تاچ

در اغلب مواد تاچ به دلیل مشکلات سخت افزاری هنگ کرده یا کار نمی کند. در برخی موارد نیز تاچ به خاطر مشکلات نرم افزاری ممکن است هنگ کرده یا از کار بیفتد. برای اینکه این مشکل برطرف شود باید اول اطلاعات تلفن همراه تان را استخراج کرده و سپس گوشی را فلش کنید. چنانچه تاچ گوشی بعد از فلش هنوز کار نمی کند یا نگ می کند، شاید تعمیرکار در هنگام تعویض ال سی دی به آن آسیب رسانده است.

همواره پیشنهاد ما به شما مراجعه به فروشگاه های معتبر بوده و دلیل این موضوع در گارانتی و ضمانت نامه ای است که این مراکز برای تلفن همراه تان در نظر می گیرند. چنانچه بعد از تعویض ال سی دی در مراکز معتبر مشکل تاچ گوشی تان حل نشد، می توانید مجددا به سراغ آنها رفته  و از خدمات گارانتی شان استفاده کنید.

بیرون زدن نور از کناره ال سی دی

یکی دیگر از مشکلات بعد از تعویض ال سی دی گوشی بیرون زدن نور بک لایت از کناره های آن است. بنا به  دلیل مختلف این اتفاق می افتد که در زیر آنها را شرح می دهیم:

  • کج بودن قاب گوشی: چنانچه قاب گوشی کج بود باید شاسی یا قاب تلفن همراه تان را تعویض کنید که مشکل برطرف شود.
  • بادن کردن باترِی: باتری باد کرده ال سی دی را به جلو هل می دهد. این مشکل منجر به بروز اتفاقی که از آن صحبت کردیم می شود. برای حل این مشکل نیاز به خرید باتری اصلی و باکیفیت برای گوشی تان دارید.
  • اشتباه تعمیرکار: چنانچه تعمیرکار برای تعویض ال سی دی از چسب کمی استفاده کرده باشد یا چسب قبل از اینکه تعمیرکار ال سی دی را بچسابند خشک شود، این مشکل اتفاق می افتد. برای حل اشتباه تعمیرکار نیز چنانچه از مراکز معتبر خدمات دریافت کرده باشید می توانید از گارانتی استفاده کرده و مشکل را برطرف کنید.
تاچ ال سی دی گوشی و تعویض آن

تاچ ال سی دی گوشی و تعویض آن

نکات مهم قبل از تعویض ال سی دی

چنانچه نکات و مواردی که در زیر مطرح می کنیم را رعایت کنید، دیگر به مشکلاتی که در قبل ذکر کردیم رو به رو نمی شوید.

مراجعه به تعمیرگاه معتبر

همه مراکز تعمیرات موبایل معتبر نیستند. چنانچه قصد دارید تلفن همراه تان را تعمیر کنید، به سراغ مراکز معتبر که تجربه کافی و مدارک تعمیرات تلفن همراه را دارا هستند بروید.

گارانتی

به سراغ مراکزی بروید که گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می کنند تا چنانچه بعد از استفاده ال سی دی مشکلی به وجود آمد بتوانید از خدمات گارانتی استفاده کنید.

مهلت تست

مراکزی که بعد از تعمیر تلفن همراه به شما مهلت تست می دهند، گزینه خوبی برای تعمیرات گوشی به شمار می آیند. چنانچه نمی خواهید مشکلات بعد از تعویض ال سی دی گوشی گریبان گیرتان شوند و دوباره شما را مجاب به پرداخت هزینه های گزاف و اضافه کنند، پیشنهاد می کنید به سراغ مراکزی بروید که در ازای تعمیرات، به مشتریان مهلت تست می دهند.

خرید ال سی دی اصل

ال سی دی های بی کیفیت و تقلبی در بیشتر مواقع مشکلات متعددی به وجود می آورند که گزینه خوبی برای جایگزینی با صفحه نمایش فابریک گوشی نیستند. چنانچه می خواهید تا مدت ها از بروز مشکلات مختلف برای صفحه نمایش تلفن همراه تان جلوگیری کنید، از ال سی دی های اصل و باکیفیت استفاده کنید.

ایرادات بعد از تعویض تاچ ال سی دی موبایل

ایرادات بعد از تعویض تاچ ال سی دی موبایل

مکس فون، عرضه کننده بهترین تاچ ال سی دی های موجود در بازار

چنانچه نمی خواهید مشکلات بعد از تعویض ال سی دی گوشی برایتان اتفاق بیفتند، خرید تاچ ال سی دی باکیفیت و مراجعه به مراکز معتبر بهترین راه حل است. اکنون فروشگاه مکس فون اقدام به عرضه انواع ال سی دی برای برندهای مختلف تلفن همراه کرده است. در این فروشگاه مدل های مختلف صفحه نمایش ، از های کپی گرفته تا اصل، عرضه می شود. شما می توانید بسته به نیازتان این قطعه را برای گوشی تان خریداری کنید. کارشناسان ما در خدمت شما هستند تا به تمامی سوالاتی که در این زمینه دارید پاسخ دهند. همین حالا می توانید به فروشگاه و به بخش ال سی دی موبایل مراجعه کنید و صفحه نمایش مناسب برای گوشی تان را بخرید.

1 نظر در “مشکلات بعد از تعویض تاچ ال سی دی گوشی

  1. Hrn گفت:

    اگر ال سی دی گوشی عوض کنم اطلاعات گوشی از بین میره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *